Sommartider hej hej!

Äntligen lunch säger jag bara, för magen kurrar så enormt mycket att jag nästan skulle
tro att kunderna kunde höra den. Äter gårdagens rester, vilket betyder att jag äter en lyxig lunch.
I bakgrunden går radion också, Sommartider hej hej!

Och jag känner att sommaren är på G, men det känns inte riktigt som att jag slutat skolan heller,
eller att många andra har sommarlov. Vet inte vad det är, bara en känsla i magen om att jag inte kommer
få njuta så mycket mer av ett "sommarlov" längre, utan nu kommer jag ha semester istället. Jag har
ju tagit ett kliv in i vuxenvärlden, då heter det semester?

Men men, nu måste jag äta liite.
Ikväll kommer det upp lite bilder från fotograferingen av min bror.
PussPuss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback