Södertälje- + Skärholmencentrum

Nu är jag tillbaka från shoppingrundan och jäävlar vad jag tycker om vår/sommar rean som
pågår just nu i butikerna. Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder nu, då jag inte sitter vid min
dator och kan laadda över bilder jag tagit, så jag får göra det imorgon istället, när jag kommer hem
igen. Hittade ialla fall en hel del och allt jag köpte gick under 1000-lappen.

Jag köpte en fin klänning, shorts, toppar m.m. Ska även göra om en klänning som jag köpte till en topp,
för jag förälskade mig i mönstret men den passade inte bra som klänning. Men mer får ni se imorgon.
Jag är i alla fall nöjd med mina köp.

For sedan iväg och fikade gott och HJÄLP vilken stor chokladruta jag fick, med jättegod varm choklad.
Passade perfekt i det kalla regnet. Vi såg även en kille som sprang och blev jagad av väktare och butikspersonal,
han hade väl troligen varit och tagit något inne på Stadium. Han var inte speciellt snabb, men han behövde inte
det tyvärr, då väktarna inte orkade springa varken långt eller snabbt.

Nu väntar jag på mat och ska lägga mig i soffan och vila lite, blir ju tröttare än vanligt av min förkylning.
Vad har ni hittat på idag i det gråa Sverige?
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback