So u Think u Can Dance är tillbaka!

Ska nog gå och lägga mig alldeles strax, har suttit och kollat på So You think you Can Dance,
som har dragit igång igen. Och det tycker jag är jättebra, såklart! Programmet är sjukt bra och det är
då jag alltid upptäcker nya extremt duktigare dansare. Det tycker jag är kul och intressant i alla fall och
det har inte varit ett enda program där jag inte tappar hakan av alla dessa begåvningar.
Jag säger som juryn sagt någon gång för vissa, att det är deras öden.

Sedan var det en rolig grej också, Sex var tillbaka, en kille som påstår att han är en dansare och har kommit
tillbaka flera år i rad. Men så v ar det en annan kille.. Jag behöver inte säga mer än att ni borde kolla på
detta videoklipp!



Hilarious!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Oj har det numret redan kommit ut? Jag har inte sett det själv, får kila och köpa imorn! :)

2009-06-25 @ 01:25:20
URL: http://stephaniessecret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback