Shame on me!

Jag har inte bloggat på över en dag, fy på mig! Men jaa, den enda förklaringen jag har
är att jag haft massa annat för mig. Så som att jobba till exempel och igår var jag även
i stan hos en vän. Vi lagade mat och kollade på film, treeevlans såklart!

Åkte nattbussen hem, så jag kom hem runt två tiden och sedan kunde jag inte låta bli
att spela lite plus att en annan vän höll mig vaken halva natten. Så jag somnade inte
förrän frammåt fyra på morgonen. Buusigt, hihi.

Och nu sitter jag i soffan och nördar mig idag igen. Hann ju inte mycket igår, och idag
vill jag bara ha en lugn och skööön dag där jag kan göra vad jag vill.

Men jaa, jag antar att jag skriver lite senare också då.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback