Saknar jag skolan redan?

Det har gått en vecka för någras sommarlov men en vecka för mitt liv i vuxenvärlden. Det
konstiga är att jag nog redan saknar skolan..! Jag har drömt om att jag varit där och haft lektion
och sådant, och det är inte bara en gång utan jag tror att jag har drömt det ett par gånger nu
i alla fall.


Lite skumt sådär att jag redan ska sakna skolan, jag kan tänka mig att jag gör det i Augusti,
när alla andra börjar... Men en vecka efter studenten? Och jag som var så skoltrött.

Nu börjar jag i alla fall bli friskare tror jag, för jag mår lite bättre, hostar och snorar mindre.
Skönt, eftersom jag ska jobba idag och börjar om ungefär 40 minuter... Tror jag.

Hur många av er studenter saknar skolan?
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback