Onödiga dagar innan studenten

Åkte in till skolan idag kl. 11 ungefär, gick en snabbis på stan för att kolla lite om Freebra
sedan åkte jag och Carro vidare till skolan. Käkade snabbt och skulle sedan på föreläsning
om försäkringar.. Var nära på att somna och som den medianörd jag blivit satt jag och
kritiserade deras sätt att framföra informationen, eftersom det var extremt tråkigt att lyssna
på och sådär. Tänkte bara på våra retoriklektioner och mitt och Carros framförande på
stadshuset.

Så jaaa, vi skippade det andra föredraget och tog bussen hem istället. sköööööööönt!
Ligger nu i soffan och har försökt vila, men somnar inte riktigt. Så jag sitter istället och
laddar ned massa grejer för Sims3 och ska börja spela det snart, hihi.

Så sjukt mycket man kan göra i spelet
Mamma säger att jag ska städa rummet, det gör jag senare i stället.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback