Om elva dagar händer det

Måndag morgon och skolan är igång igen. Idag tror jag att jag blir färdig med allt som ska vara färdigt innan
studenten.Och sedan om elva dagar får jag sjunga att jag taagit studenten. Hur underbart som helst, ´
men det känns så enormt overkligt.

Så just nu har jag nedräkning och om elva dagar tar jag på mig studentmössan, äter champangefrukost,
får skavsår i studentskorna, äter buffé med lärarna, tar studentfoto, kastar mössorna på torget,
skriker på vårat flak genom staden, blir mottagen av nära och kära och drar ut och festar med min klass.

Och på min student ska det vara fint väder, oj vad fint väder deet kommer att vara!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan!



Vilken fin blogg du har!



Södertäljekatthem bloggar också! Vi bloggar om hemlösa katter som vi försöker hitta ett kärleksfullt hem åt!



Följ gärna deras resa på vägen till ett nytt hem! Bloggen är från kattens perspektiv på att se saker och ting. Rolig läsning!



Hjälp oss gärna att sprida bloggen, så kan vi hjälpa fler katter att snabbt få ett hem!



Vilken fin blogg du har!



Södertäljekatthem bloggar också! Vi bloggar om hemlösa katter som vi försöker hitta ett kärleksfullt hem åt!



Följ gärna deras resa på vägen till ett nytt hem! Bloggen är från kattens perspektiv på att se saker och ting. Rolig läsning!



Hjälp oss gärna att sprida bloggen, så kan vi hjälpa fler katter att snabbt få ett hem!



http://kattsidor.blogspot.com/



www.sodertaljekatthem.se



Mvh/Linda

2009-06-01 @ 09:50:35
URL: http://kattsidor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback