Oj oj oj, gårdagens togafest <3

Igår när jag kom hem från Södertälje och studentfiranden där, så förberedde vi oss lite för kvällens
Togafest på Tellus i stan. Ääh fyy fan vad kul jag hade igår. Började med att vi gjorde oss iordning
hemma hos mig, med sminkning och klädombyten och sådant. Drog in till stan och vidare till
Emelie för att fortsätta förfesta. Men vi fastnade där rätt länge, för att vi hade så himla kul och trevligt.

Åka bil till stan, parkera och vandra till Tellus. Ut och frysa i kön till krogen, kissa utomhus. Haha!
In och svepa en shot när jag egentligen ville ha en drink. Och sedan fortsatte kvällen sådär. Vi dansade
som tokar, jag drack alldeles för många drinkar och dansade lite till. Och jag förstår fortfarande inte hur
jag kunde få i mig allt det där, det är ett under faktiskt. För jag själv tyckte inte att jag drack så mycket,
förrän sista drinken som aldrig ville ta slut.

Men oj så roligt jag hade det, och så MYCKET jag fick se, vissa vet vad jag menar. Men jag vågar inte ta
upp det här, hihi. Även fast det hände lite saker sista halvtimmen innan stänging så hade jag enormt
kul igår kväll. Och jag längtar ännu mer till studenten nu! Så baksmällan.... den var värd allt det här!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback