Nellys sommarrea!

Imorgon drar Nellys sommarrea, med en smygstart, igång för oss som är medlemmar!
Och den 29e juni kl 10.00 drar rean igång för allmänheten. Snacka tur om att jag är medlem då.
Sitter och kikar lite kläder nu som jag kan tänkas köpa, så får jag logga in imorgon och se vad det är
de rear ut! Älskar kläderna från Nelly, så galet snygga.

Så nu ska jag nog ta och kika vidare. Men hittills harj ag hittat lite snygga grejer osm jag vill ha.
T.ex. denna snygga Kate Moss tee. Älskar fotografiet!

Kate Moss Goes Naked SEK 224, Dark Muse - NELLY.COM Luke Blouse SEK 449, Soaked in Luxury - NELLY.COM



Galet snygga, men skulle nog inte använda dem...

Angel SEK 404, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Mi Lajkis smycken är så underbart snygga. Speciellt från kollektionen Yummy.

Blueberry Bracelet SEK 449, Mi Lajki - NELLY.COM

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback