Kvinnornas kväll ikväll

Nu sitter jag och mamma och har tjejkväll, eller ska jag säga kvinnokväll eftersom
vi räknas mer som kvinnor än tjejer? Så här sitter vi och dricker Dr. L, vitt vin för er som inte vet.
Käkar mörkmörk choklad och kollar på film. Och självklart kollar vi på en av filmerna jag fick hem
häromdagen, Hair. Vi sjunger med i världens bä'sta musikal.





Tur att jag är ledig imorgon, för då kan jag njuta såhär. Får också se om vi hinner se den andra filmen
jag fick hem, annars tar jag den i helgen. P.S I love you, någon som har sett den?

Men nu ska jag låta kvinnokvällen fortsätta.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar Ps i love you, lätt med i topp tre över tidernas bästa lovestorys!

2009-06-25 @ 09:23:36
URL: http://mignonette.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback