Klockan 01.35

God natt tänkte jag säga nu.
Har suttit uppe fan halva natten nu för att bli klar med spanska-uppgiften.
Och guess what!!
Jag är äntligen klar med den, så nu ser jag fram emot morgondagens muntliga prov, sedan jää*lar
är jag klar med allt annat. Ska bara skicka in en sista enstaka grej i fotot och sedan kan jag
verkligen pusta ut på riktigt.

Nu måste jag skriva ut dokumetet och sedan gå och sova.
Är galet trött och jag kommer vara tvungen att stiga upp igen om ca 4-5 timmar.. orkar inte räkna nu.
Men jag hoppas ni sover gott.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: lisa

det är sjukt jobbigt nu innan sommarlovet när det är så mycket skola :(



kolla det här, jättebra såndär gratis sida! du får gratis kläder och presentkort. jättelätt att få poäng också! du behöver typ bara gå in på olika länkar några sekunder så fåru poäng. skitnice! :D

2009-06-02 @ 01:41:16
URL: http://www.freestreet.se/?r=156

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback