I got to stay flyyyy

God morgon/förmiddag på er.
Mulet och småregnit ute, men vad gör det? Jag är lika glad ändå.
Idag skulle vi ha brännbollsturnering med alla treor på skolan, men det blidde
inte riktigt så för vår del då ingen hade lust tillslut och folk är sjuka.Så jag åker
endast in för att få information angående studenten på fredag. Spännande!

Sitter och äter frukost också och poppar musik, wooonderful!
Hemma själv så jag kan ha hur hög volym som helst, vilket är bra, nu när jag
hade tänkt städa lite.

Är jag knäpp om jag säger att jag går runt i mina skor som jag ska ha på studenten?
Och att jag gick runt en stund på morgonen med hela min studentoutfit, även kläderna
jag ska ha under kvällen då vi ska ut på krogen?

Haha, jaaa oj oj vad jag längtar och fy tusan vad kul det kommer bli!!
Vädret ska självklart bli fint med sol och värme, har jag bestämt!! Så kom inte och
säg något annat till mig, för det ska bli fint väder.

Ikväll ska jag på avslutning för Linnea, hon ska sjunga och sådant mysigt. Så duktig!
Och sedan blir det att fira det med sushi, hääärligt

Men nu måste jag gåå, skriver senare.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback