hemkommen, trötter och sista pluggning för alltid?

Godkväller där i solljuset. Strålande, varm och härligt dag måste jag säga.
Har pluggat som en tok i skolan och skrivit klart lite grejer, och nu ska jag skriva klart ytterligare en sak.
Sedan är jag heelt klar med allt som har med skolan att göra. Så de sista elva dagarna får jag väl rulla
tummarna eller något. Men det gör inte så mycket, veckan kommer gå galet snabbt och snart är det
dags för studenten.

Men jag tänkte att innan jag börjar plugga ska jag nog lägga mig och vila en stund, just för att orka lite mer.
Nicolas som kom med den idén, och ajg tyckte den lät väldigt bra och frestande.
Måste bara se till så att jag blir klar med allt skolarbete.
Sedan lovar jag att ni inte ska få höra mer om skolan och hur mycket jag pluggar. Har tyvärr blivit lite mycket
sådant på senaste tiden, men jaa jag har som sagt haft mycket i skolan och inte hunnit med mycket annat.

Nee, men nu ska jag lägga mig i soffan och vila ögonen lite. Sedan bli klar med spanska och fotoB.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback