Häromdagen tävlade jag...

1242284fa2349db124baca01c8195d6c.png

Kolla varifrån!

Häromdagen tävlade jag om ett par solbrillor på sofies mode, inte säker riktigt.
Och när jag tog in posten idag fick jag ett paket som jag trodde var något jag beställt.
Tills jag öppnade det o såg att det endast fanns ett par solbrillor. Men blir också osäker
på om det verkligen är så att jag vunnit dem eftersom sista dagen inte har varit än?!
Men jag får kika mail sedan när jag kommer hem igen. Snygga är dem iaf, ska köpa
ett par guld. Om jag inte nämnde det tidigare så är de från Gina tricot!! :-)

puss puss


Kommentarer
Postat av: Benji

så varför inte tävla om ett par shutter shades i vår blogg :D www.retrostyle.se

2009-06-11 @ 02:33:04
URL: http://www.retrostyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback