För att grilla med stil

På sommaren älskar jag att grilla, eller jag äter gärna grillat året om. Det enda jag tycker
är tråkigt med grillandet är att det oftast är männen som tar över grillen, medan kvinnorna står
inne i köket och fixar sallad och andra tillbehör. Tråkigt tycker jag, för jag vill gärna stå vid grillen jag med,
även fast jag är kvinna.. Enda gången jag står vid grillen är när jag ska laga mat med Robin, för han
är väl ingen höjdar grillare, haha.



Men nu har jag hittat en grill som jag skulle vilja ha, och då skulle jag se till att ha många grillkvällar.
Och många tjejkvällar med goda drinkar och annat gott att mumsa på. Därför skulle denna perfekta grill
(perfekt för mig) från Sagaform passa mig. Den kostar runt 499 kr, men går att få tag på för 370:-!

LoveLove, det är viktigt att skaffa små färgklickar i livet.
Och laga mat med stil, tjejer ta över grillen oftare!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHAHAHA, Robin kan nt grilla xD

2009-06-21 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback