Det är värt att kämpa

Jag hade spanska muntliga idag för att kunna tenta av steg 5. Och mitt betyg i steg 5 kommer att bli ett VG.
Vilket känns väldigt bra, eftersom jag bara räknat med ett G. Såå det tackar jag för.

Fick även reda på vad jag får i Geografi och det blir också VG. Skööönt, trodde bara att jag skulle gå ett G.
Men jag är ett VG barn och jag nöjer mig med det, så är det. Det tråkiga är att det var min allra sista geografilektion...
Kanske någonsin? Men som jag känner nu så vill jag inte att det blir den sista, kanske något jag pluggar
vidare med sedan, men det får vi se.

Jaa, så även fast jag var uppe till kl. .02.00 ungefär, inatt, så var det värt allt mitt kämpande med spanskan.
Jag blev klar och jag har fått ett fast betyg, känns otroligt bra.

Nu ska jag göra en dragqueen i Illustrator, haha, för att vinna sushi av Jonte.
Önska mig lycka till!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback