Blir inte mycket bloggande

Det blir inte mycket bloggande även om jag är ledig. Då sitter jag i stället och njuter av solen och ledigheten,
eller så är jag ute och myser med vänner och sådär. Som nu till exempel, så sitter jag i trädgården och lyssnar
The Scripts, solat lite och bara varit sedan jag vaknade under förmiddagen.

Blev sent igår också, så jag sov liite för länge, men men jag behövde väl det antar jag. Kom hem tidigt,
åkte från krogen vid ett för att det inte var speciellt mycket drag.. Kom hem innan halv två i alla fall, sedan gick
jag ut lite till och umgicks med två vänner här ute. Så jag somnade inte förrän runt halv fyra i morse.

Men nu ska jag alldeles strax iväg och bada, sköönt som tusan.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo det är ju sant, men fortfarande han var ju bara en man, precis som min bror bara var en man. Syftade till alla hyllningar och omgjorda obduktioner för att dömma stackars läkaren för mord eller liknande. Låter som om världen inte accepterar att man kan gå bort tidigt. Mer så. Men vet att sörja ska alla få göra o de tar olika lång tid för alla.

2009-06-28 @ 15:16:19
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback