Ännu ett fint armband

Inatt gjorde jag ett armband åt Carro, hon hade gjort en liten beställning av mig och jag passade på
att göra ett medan jag vilade hjärnan från plugget.



Armbandet passade Carolina perfekt eftersom hon älskar att baka och laga mat, och här är det just
en liten söt cupcake i guld. Armbandet är i ceriserosa, och jag hoppas verkligen att hon blev glad för det.

Jag gjorde precis ett åt mig själv också, blev sjukt nöjd med det. Ett svart-flätat mockaarmband
med guldberlocker. Så här ser det ut, bara att säga vad ni tycker om det.



Jag tyckte i alla fall att det blev väldigt sött. Och är riktigt nöjd med det.
Vill ni beställa av mig så är det bara att höra av er, eller mejla på [email protected]
Säljer armband för inte ett så högt pris.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback