Till helgen blir det Stockholm!

Imorgon jobbar jag och stänger kl. 20, så det blir en lång dag. Efter det ska jag åka raka vägen
till Södertälje är det tänkt, men det går varken bussar eller tåg, så jag ska försöka fixa skjuts.

Sedan blir det kanske fest hos en gammal klasskompis från tälje, åååh så kuul!
Lördag far jag och Robin upp till Sthlm, kul kul! Har inte varit där sedan i våras någon gång och jag
ser verkligen fram emot en egen dag för mig och Robin. Blir shopping, mys, fika, mat och vin I think.

Men nu är det dags för mig att sova, måste ladda batteriet för kameran också och packa ned lite saker
som ska med till tälje, så jag har allt klart till imorgon. Undrar vad jag ska ha på mig på lördag?
Xoxo and good night.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Tack!

Och ha en great helg i Sthlm.

2009-07-17 @ 07:55:19
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback