Söndagsmys

Snart kommer de första gästerna till Gustav. Och hela dagen har bestått av lite förberedelser för
firandet. Jag har gjort maränger, men något misslyckades såå vi får se hur de blir. Goda är de i alla fall,
men inte så fluffiga som jag ville!

Fast jag har gjort kladdkakemuffins också, de blev riktigt goda när vi var tvungna att prova de igår.
Nu ska jag fixa det sista, ser ut som värsta Desperate Housewife här, för att jag har en lite 50-tals inspirerad
klänning på mig i rutigt. Fattas bara perfekt uppsatt hår och smink.

Min andra bror sitter här och "löser korsord" på sitt sätt. Han ser massa skumma frågor och sedan ger han egna
svar, mest mitt namn.. Som t.ex. Rymdvarelse två bokstäver = MD. Kul han har!

Aja, ska fixa det sista.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Marre

Hahah, riktigt mys de låter! :D



= MD xD riktig höjdare! :D

2009-07-26 @ 14:00:55
URL: http://jordgubbssoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback