Småpöjkar?!

Var iväg förut och skulle hämta ut ett paket som jag beställt tidigare i veckan. Så när jag kommer ned
till affären sitter det tre små pojkar utanför med sina cyklar. Vet inte hur gamla de kan ha varit, de var i alla
fall små till storleken och trodde att de var jättetuffa.

De små pojkarna visslade i alla fall på mig när jag gick in i affären och när jag kom därifrån.. Och jag kunde
inte låta bli så jag sa något i stil med att de bara var små pojkar... Och det jag får som svar är
Omeeh, det är du som är omogen!

Huh? När blev barn sådär och när blev barn inte längre barn längre?
Jag vet att jag var killtjusare när jag var liten, men jag var barn när jag var barn i alla fall.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback