Ny bloggdesign för en ny bloggare

Nu ska jag ta och pilla lite i min testblogg. Det är nämligen så att min mamma har börjat blogga,
och hon kommer skriva en massa spännande saker, bl.a. om bakning, matlagning, inredning,
hur det är att vara trebarnsförälder osv. En massa bra och intressanta saker tycker jag i alla fall!

I och med en ny blogg så krävs det ju en snygg design, så den ska jag stå för! Därför blir det pill i
min testblogg för att se vad jag kommer fram till för design till henne. Sedan ska jag även göra en 
sista uppdatering för min bloggdesign som sedan ska hålla hela tiden. Får se hur det ser ut sedan.

Men här finns en länk till mammas blogg, Livets Vackra Ting.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback