nu är det helg igen <3

Sitter på jobbet just nu och trycker i mig Valios laktosfria yoghurt. muums muums
Började kl. 8 och ska jobba tre timmar till, går lite segt för vi har knappt haft några kunder inne än.
Men det gör inget, för kl. 13 börjar min riktiga helg.

Igår var jag ledig och det var väl tur det. För i torsdags kom en nära vän till mig och vi drog ut och
åt tillsammans i stan. Sedan spenderades resten av kvällen med film. Var riktigt mysigt och jag var
väldigt trött igår. Gick på stan lite, men blev ingen shopping för mig. Fast jag köpte en extern hårddisk på
1Tb. Och det är ju riktigt bra, med tanke på all plats jag tagit upp på den statioonära datorn.

Vad som händer idag är att mysa med Robin, baka massa gott inför morgondagen och sedan ska vi nog
ut på krogen. Men ingen har hört av sig än, så jag får se vad som händer. Jag längtar mer till den 8e, för
 då är det festdagar i Nyköping och det kan bli mäkta nice här!

Nu börjar jag snart igen och måste äta upp yoghurten.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Great du är så duktig vännen! Vill ses!

2009-07-25 @ 10:43:51
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback