No time for blogin'

Jobbat hela dagen från kl. 8 till 18.  Varit lite segt eftersom vädret inte varit det bästa och vi inte ha då
många kunder då. Men ibland blir jag verkligen förundrad över hur vissa tänker. Speciellt när folk klagar
på oss kassörskor över att kunderna själva valt fel produkter och tror att de ska få rabatt på det.. Jaja, säger
som en på jobbet att alla borde få jobba i affär för att förstå hur det verkligen är.

Men ikväll efter jobbet har jag nördat mig i princip alla timmarna. Har suttit och tokspelat The Sims 3.
Sitter och kikar på So You Think You Can Dance och jag såg ett alldeles fantastisk nummer nyss!
Så jag ska ta och leta upp klippet och slänga upp här! Cool cool.

Imorgon är det jobb 10-20.15 så ska väl sova snart och hoppas på mer sömn inatt.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback