När sömn påverkar

Oj oj oj oj... vad jag inte kan skriva just nu! Fick skriva om rubriken flera gånger och fingrarna slinter
som jag vet inte vad.. Jag är trött, riktigt trött. Så trött att det påverkat hela min dag och jag hade helst
velat krypa ned i ett hörn och slumra. Jag hade gjort det om jag inte jobbat.

Har sagt fel, gjort fel och bara irrat runt hela dagen känner jag. Men men, jag sov riktigt dåligt inatt och vaknade
kl. 2, kl.3, kl.5 och sedan kl.6.. Varje gång trodde jag att det var morgon och att jag försovit mig. Sedan när jag
väl skulle vakna igen vid sju så kunde jag inte stiga upp..

Var även segt med kunder och då blir jag också trött, eftersom det inte händer så mycket.
Aja, nu ska jag nog ta och lägga mig snart.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback