Middagsbjudning

Står och lagar mat just nu, om en stund får jag middagsgäster bestående av mormor och morfar
Ska bli riktigt trevligt, bjuder alltid över de på middag när jag är hemma själv, hihi. Har blivit lite av
en tradition skulle jag kunna säga.

Jag tänkte laga en kycklingsallad idag, inte så svårt, men mättande i alla fall. Sedan är kycklingen marinerad
med Tariyaki-sås. Goott som tusan! Provsmakade kycklingen och jag säger bara Mmmmmums!
.
Här är lite bilder från min lilla visit hos dem i fredags också. Vi åt Thai-mat och fikade.
Treevligt trevligt.

  

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Är ledig onsdag men har inga pengar så kan inte ta mig någonstans. är annars rätt mkt ledig hela augusti! Ska vara husvakt då så är ledig :) Hur jobbar du på ett ungefär i sommar?

2009-07-13 @ 21:32:39
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback