Lite trött och försupen

I fredags var vi iväg hos min morbror + familj för att äta middag. Var riktigt trevligt och det blev många
glada skratt. Vi skrattade nog mest åt mammas underbara citat, ännu en gång! Vet att jag skrivit upp
citat som hon sagt tidigare i något inlägg. Men dessa två slår allt.

Vi alla sitter och pratar och dricker vin, då mamma helt plötsligt pratar om hur hon är hemma.
Joo men jag brukar sitta hemma och vara lite trött och försupen.

Senare in på kvällen kom ytterligare ett citat från henne.
I de fulaste vattnet simmar många fiskar.

Hahaha, jag kan inte sluta skratta  i alla fall och jag har bett mamma att läsa detta inlägg, för hon förstår
inte varför jag sitter och skrattar när jag skriver. Nu ska jag fortsätta att kolla på So You Think You Can Dance
och lägga mig borde jag göra snart också.

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja vad ska jag säga. Jag är lite förvirrad ibland haha :D



kram älskade ängel

2009-07-30 @ 00:17:26
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback