I would like to fly, far away and high

Sitter och drömmer mig iväg till London, oh yes oh yes. Kollar lite resor och jag har hittat en del billiga
resor, som skulle vara perfekta efter att jag jobbat hela sommaren. Åka iväg en helg kanske bara njuta och
mysa och ta det så lugnt som det bara går. Se allt vackra i London. Hittade i alla fall en resa för mig, tur och
retur, för ca 300 kr. Såå galet billigt!! Sedan vet jag ett ställe där jag kan bo också, för ca 166 kr/ natt.



Jag saknar verkligen staden, glöden, människorna och livet som fanns där. Vill åka iväg....
Sitter även och kollar lite familjer där jag skulle kunna söka som Au-pair. Skulle vara vääldigt intressant,
och jag ska se till att göra det någon gång i mitt liv! Kanske ett år eller så.

Nu ska jag fortsätta kika vidare, sukta och drömma.
Någon som varit Au-pair kanske?
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Ana

Åååh jag vill med till london! Är så sugen, har aldrig vart där, det är så frestande när det är så billigt ju :)

2009-07-02 @ 10:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback