I have Created!

Jag skrev som tidigare att jag just då var i behov av att skapa lite. Och det har jag gjort nu, tanken
var väl först att jag skulle sy om lite kläder, men det sket sig för jag fastnade med att göra smycken
istället. Hittills har jag hunnit med detta armband vars färger ska symbolisera Chiles flagga. Armbandet
är alltså till pappa och det var han som önskade färger.



Och nu håller jag på att göra ett litet annorlunda armband till mig med. Får se vad som händer och hur
slutresultatet blir, men jag lvoar att lägga upp bild när jag är klar. Sedan blir det nog sängen och ligga
och skissa för att slappna av.Har bestämt mig för att lägga mig tidigt ikväll, vad tror ni om det?

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback