Hm, kanske dags

Det kanske är dags att gå och lägga sig nu, klockan är ju snart halv två! Vilket tur att jag är
ledig imorgon. Då ska jag redigera fler fotografier och lägga upp. Har ju bakat massa mumsiga
cupcakes som jag fotat och de måste ju upp snart tycker jag.

Har ju även fler bilder att visa som jag tagit, så det är inte bara cupcakes som ska upp.
Imorgon ska jag även göra lite viktiga saker, som att ringa banken och bestämma tid för att prata
om lite saker, sedan mejla en mäklare om en lägenhetsvisning. Snacka spännande!

Blir även en amerikansk frukost á la mama! Hon ska göra American Pancakes och så har hon bakat
gott och lyxigt bröd. Så det ska bli riktigt trevligt. Fotar då också och lägger upp!

Hoppas ni haft en fin helg, det har i alla fall jag!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback