Filmrecension - P.S I Love You

Jag kan börja med att säga att ooj vad det måste vara den vackraste film jag någonsin sett.
Har nog aldrig gråtit så mycket förut till en film och jag grät från början till slut, även då det inte var sorgligt.
Kändes lite knäppt, men så var det och jag tror att mycket av mina egna känslor spelade stor roll faktiskt.
Så nu har jag gråtit för en månad, jag grät som en unge som blev av med sitt godis vid kassan.



Men som sagt, filmen var riktigt bra och väldigt vacker! Även fast den var sorglig så fanns de ljusa stunderna
också som man kunde se, och som man borde se i sitt vanliga liv också när det känns som sämst.
En film som alla borde se!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

neeeeeeeeeeeej, de va den sämsta filmen jag någonsin sett! jösses!



Boken var SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE!!!! åh, blev deppig av filmen,

2009-07-26 @ 23:26:49
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback