Familjen kommer hem

Imorgon under dagen någongång så kommer familjen hem igen. Visst är det skönt
att vara hemma själv och sådär, men jag saknar faktiskt röster och rörelser i huset. Hade
varit annorlunda om det var min egna lilla lägenhet, men det här huset är för stort för att jag ska
vara här själv hela tiden.

Men jaao, jag har lagat lite god mat under veckan i alla fall.
I måndags blev det en jättegod kycklingsallad med Teryakimarinad



Och idag blev det typ wraps med köttfärs, jalapeños, starka kryddor, champinjoner och smält ost.
Var riktigt gott och jag fick tillräckligt till matlåda imorgon.



Nu ska jag ta och lägga mig, men imorgon ska jag se till att skriva lite roligare inlägg.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback