En helg i storstaden

I lördags åkte jag och Robin som sagt iväg till Stockholm, var ett tag sedan jag var där speciellt med
Robin. Det blev en riktigt mysig och lång dag. Åkte dit hyffsat tidigt och vandrade runt tills magen kurrade
så jobbigt att vi var tvunga att hitta matställe snabbt! Så vi vandrade ned till Kungsträdgården och satte oss
på en jättemysig uteservering där vi drack gott och åt varsin goooood sallad. Och oj vad gott det var.

Gick sedan vidare runt i storstaden och shoppade. Konstigt nog var det Robin som shoppade mest!
Jag köpte bara ett par underbart snygga klackar! som jag visar senare när jag har tid och ork att fota.
Robin köpte också många fina grejer, bl.a. en het Svampbob tröja på Topman.

Åkte hem och gjorde oss iordning för en kväll på krogen, som blev längre än vad vi först tänkt oss.
Men det var riktigt trevligt, träffade en gammal barndomskompis bl.a. Var kul kul, speciellt med 30+ kvinnan
som trodde att hon var en strippa och kvinnan som egentligen var en man och som två andra män blev
tända på och raggade satan på. De visste bara inte att hon var en man. ;- )

Söndagen var bara chill och myys, skönt som tusan.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback