dregelmonster

Inatt la jag mig för sent igen, tur det att jag var ledig idag då. Vaknade av något konstigt i
förmiddags också, något som aldrig brukar hända annars... Jag vaknade i en pöl, uääh! Jag hade
dreglat inatt, hur fan lyckades jag med det?

Idag händer inte allt för mycket, ska ut och springa snart hade jag tänkt, men har av någon konstig anledning
fastnad framför The Hills. Har aldrig riktigt kollat på det förut, inte gillat det heller, men nu sitter jag här
nästan fastklistrad!?

Ikväll får jag ännu ett trevligt sällskap, men idag består det trevliga sällskapet av mormor och morfar.
Tänkte laga lite middag åt dem och sådär, så det blir en good och trevlig kycklingsallad.

Men nu skajag ut och springa.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback