Buenos dias

God morgon på er.
Här är jag ganska nyvaken, eller jag vaknade för minst en halvtimme sedan. Det enda jag hunnit
göra nu på morgonen är att snoppa jordgubbar eftersom vi ska äta en lite mer lyxig och god
frukost. Så det blir jordgubbar, american pancakes, kaffe, te och hembakt bröd.
Muuums mums.

Och snacka om att jag kommer fota, oohja. Ska se till att få till en del bra foton. Och lägga upp här
sedan. Inser nu att jag har många fotografier jag ska lägga upp här som jag inte har hunnit fixa iordning
ännu.

Idag är jag ledig dessutom och eftersom det inte är soligt idag och varmt så blir detta nog en ompysslar-dag
där jag ska ta hand om mig själv, och sedan pyssla och vara lite kreativ hade jag tänkt.
Mamma ska baka massa så jag kanske hjälper till, eller bara fotar hennes slutresultat.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback