Tre timmars skoltid idag

Jag håller fortfarande på att sammanfatta. Carro gick precis ned till bussen och ska hem, men eftersom jag ska träna så är jag kvar en stund till. Men måste gå alldeles strax jag med, ska försöka skriva klart det jag gör nu bara. Men det känns skönt, vi har varit i skolan i ca tre timmar idag, inte länge alls och fått saker gjort. Skönt som faan! Och så blir det skönt att man inte behöver sitta här länge heller. Älskar onsdagar, de är så korta. <3

Vad ska ni göra ikväll? Händer det något trevligt?
Imorgon ska jag laga mat igen också, får kanske bli några bilder här uppe. Ska ju göra Chillipasta, mumsens.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: JamaLi

=) söt headre

2009-01-28 @ 17:03:07
URL: http://jamali.blogg.se/
Postat av: JamaLi

HAHAHA jaa vet! ja vet ja vet... kanske borde skriva till de...haha.. =)!

2009-01-28 @ 19:24:40
URL: http://jamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback