Torsdag är min fredag

Slutade för en timme, men sitter kvar i skolan i väntan på bussen. Den går om nästan exakt en timme. För mig är det som en fredag idag. För imorgon är jag ledig, eller nästan i alla fall. Egentligen har jag skola, men alla lärare är borta och den enda lektionen vi har är på eftermiddagen mellan 14-15.10, och då stannar jag hellre hemma, sover ut och gör arbetet där. Får väl mejla läraren och bevisa att jag jobbat, haha.

Nu sitter jag här själv, Carro gick precis. Så jag roar mig med lite illustrationer, håller på med en grej nu och jag lär väl lägga upp den när den är klar. Ikväll blir det kanske sex and the city och chill. Ska fixa en bloggdesign till en tjej också. Kanske gör lite på den imorgon, v i får se helt enkelt.

När jag kommer hem ska jag i alla fall fixa lite lunch, så det får bli american pancakes, gott gott, och till det får det bli Melon. Ååh, vilken underbar lunch! Aja, nu ska jag fortsätta illustrera.
Vad ska ni göra  i helgen?
kram kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag med :) Helt klart den bästa serien :)

2009-01-22 @ 15:47:15
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback