tjocka, chokladrutor tillsammans med Ninja Scroll

Ikväll har jag och älsklingen hittat på lite bus. För vi har, samtidigt som vi spelat på laptopen, bakat lite goda chokladrutor. Det blev sega chokladrutor till och med! Underbart gott, för just nu älskar jag choklad. Och så slickade vi smet och så provsmakade vi när de var gräddade och sedan provsmakade vi ännu en gång när de var helt klara. Blev som sagt alldeles för mycket provsmakande av det goda och söta.

Hm, och när vi kände oss tjocka och massa bestämde vi oss för att titta på lite Ninja Scroll. Började egentligen med att vi såg ett och ett halvt avsnitt på Ztv, och vi ville se från början, men när vi sökte på nätet och hittade en bra sida insåg vi att vi hade sett från början. Och nu är vi inne på vårt sjunde avsnitt och ska väl fortsätta titta, tills någon av oss somnar. Lär bli jag, för jag är sjukt trött just nu. Men det gör nog inget, för det är väl lika bra att somna tidigare idag, med tanke på att skolan börjar snart.

Men nu är det dags för Ninja Scroll!! vad har ni gjort ikväll?
Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha XD jag gör alltid misstaget att kalla gymnasiet för grundskola, vet inte varför ;P

Det vill bara vara så i mitt huvud haha ;P

2009-01-06 @ 14:59:11
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback