Skoldagen, inte så onödig tack och lov

Imorse när jag vaknade hade jag en liiiten tanke om att jag kanske borde stanna hemma. Att det skulle vara en onödig dag i skolan idag också och att jag inte ksulle få något gjort. Ungefär som igår alltså, fast kortare. Men jag åkte in till skolan i alla fall, efter en lång, skön och välbehövlig sovmorgon (vaknade runt nio - halv tio).

Och nu sitter jag här, med Carro och ska renskriva det vi antecknat för det första utskicket av vår projektrapport. Det känns riktigt jävla bra, för vi antecknade ca 3 A4 sidor och har även kommit på ett namn till vår "tidning". Hur bra är inte det? Vad har vi gjort mer? Nee det är allt vi har gjort, fast nu ska jag göra anteckningar och sedan skriva i loggen.

Mår bättre nu och huvudvärken är över, dock tror jag att förkylningen bara blir värre. Men jag ska i alla fall iväg och simma sedan, men idag tar jag det lugnt. Kanske inte blir 1000 meter som förra gången, men i alla fall 500 meter. Sedan ska jag soola och chilla i varmvattensbassängen också.

Men som sagt, nu ska jag fortsätta vara duktig och skriva klart projektanteckningarna.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback