Så typiskt..

Stod och fönade håret och allt var som vanligt, när jag sedan skulle dra ur kontakten, råkar ha ned ställningen för eltandborsten, och jaa.. Varför ska den hamna just på glaset med tandborstarna i? Det är väl så himla typiskt?! Att glaset skulle stå just där eltandborsten landade.. Fuck.. Det var bara att plocka ihop alla glasskärvor och jaa, lägga tandborstarna någon annanstans. Messa mamma senare också och skriva vad som hände, så hon inte undrar var glaset tog vägen.

Det är väl en bra start på dagen?

Aja, nu ska jag i alla fall kila till bussen.
Hoppas ni får en bra dag!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! jag undrar ifall du skulle kunna hjälpa mig, med min blogg.



Jag är helt okonstnärlig och kan inte få ihop en header/logga som ser bra ut, sen förstår jag inte hur man fixar designen. Du har en riktigt stilren och fin blogg, så vore roligt med hjälp :)



Du kan väl höra av dig på min mail, oavsett om du inte har tid/lust. ^^^



/ S

2009-01-16 @ 11:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback