promenad 6,7 km och kvällsprat

Kom hem för ungefär en timme sedan egentligen. Men det känns inte som en timme , för jag har hunnit plocka ihop kvällens pyssel, gjort mig iordning, kollat runt på nätet och snackat med folk på msn. Nu ligger jag i sängen, redo att sova, mendet ska jag inte göra än.  

Blev lite pyssel i fotoboken som jag gjorde, kommer bli som ett stort kollage där och jag har hittills hunnit sätta in bilder från hur jag har sett ut genom tiderna.. Eller det blev typ från min emotid egentligen, för att jag inte har så mycket andra bilder, men kanske skriver ut någon gammal bild ändå. Sedan har jag skrivit lite i den och ska framkalla nya bilder snart.

Men sedan frågade min käre vän Nicolas om jag ville med ut på promenad, och självklart följde jag med på en runda runt Salinge. Och det är väl ungefär 6,7 km. Så det blev mysigt kvällsprat och sådant trevligt också. Så himla skönt att gå på promenader också.

Tänkte skriva lite på Nkn också, men jag får väl se om jag gör något nu, är ganska sent och jag ska upp tidigt imorgon. Får skicka över den på mejl istället och fixa där. : )

Vad har ni hittat på ikväll?
God natt allesammans, för nu ska jag stänga ned.. Sov gott och dröm sött.
KRam kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jävligt bra promenerat fan :D

Har också gjort det nu ikväll, så jävla skönt att gå o lägga sig sen

2009-01-26 @ 23:28:39
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: Krille

Undra om det bara är jag som är lat men jag skulle vara d-ö-d efter en promenad på 6,7km :P



Din blogg va väldigt häftigt så jag kan ju passa på att tipsa om mitt nystartade community för alla Sveriges bloggare och dem som är intresserada av bloggdesign. Jag uppdaterar sidan med artiklar dagligen och är det nåt du vill fråga om hur man gör är det bara att skriva i forumet som finns. Vi är ca 50st medlemmar nu. Skulle vara kul om vi blev fler. :) Titta gärna in!



Ha det fint!

2009-01-26 @ 23:30:15
URL: http://www.bloggdesign.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback