Plugga, plugga, plugga

Sitter just nu vid köksbordet, men får väl snart förflytta mig vidare till soffan eller något. Med risk för att jag skulle kunna somna så sitter jag kvar här tills maten är klar i alla fall. Dock så är det rätt långt bak till ryggstödet, vilket gör att jag får ont i ryggen när jag spänner den, men skit samma. Plugga måste jag göra.

Ni ska se hur jag sitter här uppladdad för plugg, efter maten ska jag fixa en kopp te och sådär också, så jag har det lite mysigt samtidigt. Skulle behöva en bättre lampa också, det skumma är att jag såg bättre igår, och då var det senare än idag, plus att jag sitter på samma ställe nu som då.



Och såhär nördig och smart kan jag se ut när jag pluggar. Catching. Sitter och lyssnar på massa skön musik, bl.a. Outkast, Kanye West, N*E*R*D och liknande. Underbart, och det får mig i rätt moode. Men nu ska jag fortsätta plugga resten av kvällen, kanske inte blir så mycket bloggande då. Inte imorgon heller, då jag måste fortsätta blogga.

Vad gör ni en kväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback