Oops, hann inte ta bilden.

Nu har jag lagat mat, dansat och hunnit äta den också. Jag sa att jag skulle ta en bild på maten, över hur god den blev.. men jag hann inte det. Kom på det när jag ätit upp min mat och tallriken redan var smutsig av olivoljan. Men supergott var det i alla fall och familjen var nöjda.

Roligast var att laga maten, för jag och Gustav stod och dansade i köket. Tänkte filma det med mobilen, men det blev inte riktigt så. För det såg så jäävla sött ut när han dansade och han skakade verkligen loss! Jag gjorde detsamma och de som kanske gick förbi på stigen måste ha trott att vi var dumma i huvudet eller något. Kanske trodde de att vi hade spasmer och grejer? Men kul hade vi som sagt.

Det är vad min kväll bestått av hittills. Och nu är jag hemma själv också, så jag funderar på om jag ska poppa bra musik från Radioline De har sjukt bra musik där, me likie likie.


Kommentarer
Postat av: annica

Så fin header du har:D

2009-01-08 @ 18:34:57
URL: http://annecca.blogg.se/
Postat av: annica

sv. haha ok:)

2009-01-08 @ 18:46:47
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback