Ojsan hoppsan..!?

Nu har jag inte skrivit något sedan i fredags, men jag har varit i Södertälje (är fortfarande kvar) och då brukar jag aldrig blogga, för då har jag så mycket annat att göra. Och min helg har faktiskt varit händelserik, jag har inte varit hemma i alla fall.

I fredags var jag på fest hos en gammal klasskompis, det var riktigt trevligt och skönt att träffa vännerna igen. <3 Love u guys. Så jag och Robin var där hela kvällen från halv nio till ett någon gång, då de andra skulle till Donken och fyllekäka. Då beslutade vi oss för att dra hem istället.

Och igår vaknade vi och hann äta lite, sedan for vi iväg mot Stockholm, först var vi i Skärholmen och kollade runt lite och sedan åkte vi vidare till Heron City, skulle ju kolla om de hade min mobil. Men neej, den var tyvärr slut... VILKET SUGER!! Så jag får vänta en till två veckor tills de får in den igen. (Jag pratar om MediaMarkt då).  OCh jag har inte något speciellt att göra nästa helg så då åker jag till Södertälje igen. :)

Jag körde från Heron ungefär och hem igår, och så åkte vi och hyrde film. Det gick jättebra och jag är sjukt nöjd, eftersom jag inte kört på flera månaader nu. Hyrde "Forgetting Sarah Marshall" och den var riktigt bra, sjukt rolig så jag rekomenderar den!

Idag ska vi inte göra något speciellt, ska ut och ta en långpromenad tillsammans med Robin. Och sedan blir det till att bara ta det lugnt. När jag kommer hem till Nyköping så ska jag plugga lite. Det var en kort sammanfattning av min helg.

Vad har ni gjort?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Laban

Hej du gillar Kanye west ser jag, han e grym! =) Spana in min blogg för inspiration till bra RnB-HipHop-Reggaeton. Tror inte du blir besviken. Lämna gärna en kommentar om du gillar nåt. Peace! -uwantit.blogg.se-

2009-01-11 @ 18:02:05
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback