Oj, kanske dags att...

Här sitter jag och sölar vid datorn och grejer. Har precis klätt på mig även fast jag vaknade för ungefär en timme sedan. Måste äta frukost och sådant också, men jag kan ta det rätt lugnt, eftersom min buss inte går förräns om en timme. Börjar kl. 12 och slutar kl. 13, fast sedan är det ju egentligen Projektarbete, och jag som ska stanna kvar i skoolan och vänta på Matilda, tänkte sätta mig och skriva ned allt jag kan minnas från projektarbetet i höstas och sådant. Eftersom jag typ inte skrev något i loggen förra terminen. Och jag måste, om jag vill ha betyg, smart jag är..

Hm, undrar vad jag ska käka för frukost... Är mer sugen på att vänta till min och Matildas luunch, mumma! Och sedan har jag ingen aning om vad jag gör idag.. Men ska se till att fixa en bloggdesign, och sedan kanske min. Hm, måste lägga upp bilder på tradera också, har lite saker att sälja.

Men nu är jag hungrig så det är väl dags för frukost.
Vad ska ni göra idag?
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback