Ny bloggdesign, men inte till mig

Nu har jag suttit i ca 1-2 timmar och fixat med en bloggdesign. Men inte till mig, den har jag inte ens hunnit börja på. Utan denna var till Sandra, en tjej som ville ha hjälp av mig med hennes design. Lite kul tycker jag att någon helt okänd kommenterar i min blogg och frågar om hjälp. Och jag måste säga att jag bara blir bättre och bättre på att fixa designer. Är riktigt nöjd med denna, en av mina bästa kanske?



Men här har ni i alla fall designen. Ni kan ju skriva vad ni tycker om den?
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack igen! :D

2009-01-27 @ 20:25:40
Postat av: Carolina

Tycker att det är klart en av dina bästa!

Vrålsnygg!

2009-01-27 @ 21:02:53
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt Marcela!

2009-01-28 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback