Ny bloggdesign för vinter/vår 2009

Jag sitter och klurar på en ny bloggdesign här, vet inte riktigt hur jag ska ha det med färger och sådär. Själva designen har jag i huuvudet på ett ungefär, en det är själva färgen som är problemet. Det är ju väldigt inne nu med pastellfärger, men jag tror inte det är riktigt jag, och så är det så väldigt sockersöta-candy-färger.

En ny design vill jag ha i alla fall, för den jag har nu är väldigt höstig och det känns inte riktigt braa. Ni kanske ar något tips om färger och sådär?

Annars får jag klura vidare.

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Jag är inte särskilt duktig på det här med bloggdesigner. Men jag kan väl säga vad jag tycker ändå. En grå bloggdesign skulle vara snygg med en färkklick av en annan färg. Eller lila kanske. Ja, jag är som sagt inte särskilt duktig på detta. Men det är vad jag tycker iallafall.

Ha det gott

2009-01-15 @ 20:55:33
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback