Mysig kväll utan dator

Ikväll var jag så jävla trött på skiten, att sitta framför datorn, kolla runt på bloggar, chatta, blogga själv och massa annat. Så jag gick därifrån. Pallade inte idétorka, tråkliv och  aah jag vet inte vad. Tog en apelsin, la mig i soffan och kollade på lite bra program. Bl.a. ett på Animal Planet, som på svenska hette "I lejonens kula" Där en man följde en flock lejon i ca tolv veckor, för att sedan kunna närma sig dem och vara bara några få meter ifrån dem. Alltså det var vilda lejon som bodde ute i Savannen! Helt jävla galen, och att han sedan blev jagad av lejonhannen gjorde det inte mindre spännande!
Sedan fick jag massade av mami, var jätteskönt och jag behövde verkligen det. Stel i nacke och axlar och ont som satan gjorde det, bara hon tröck lite. (Jaa jag vet att tröck är lite sådär sörmländska). Och nu ligger jag i sängen, såg ett avsnitt av SATC på tv nyss, skitgammalt avsnitt, och jag blev grymt sugen på att se resten. Ska låna av Carro.

Imorgon fredag, äntligen. Men nu är det dags för mig att sova.
god natt och ha detb raa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback