Min dator har inte varit som den ska

Eller egentligen är det inte fel på min dator, utan det kanske är fel på sidorna jag är ute på eller vår internetuppkoppling, ärligt talat så vet jag inte vaddet är för fel. Men många bilder jag ska kolla på och sådär, blir liksom grå eller att det är något ivägen för dem. OCh vissa inlägg i olika bloggar kan hamna helt fucked up. Kommer inte heller in på bdb, men det gör mig inte så mycket.

Så jag har surat lite över det där ikväll, då jag försökt kolla lite schyssta illustrationsbloggar, men inte kunnat se bilderna ordentligt. Aja, nu ska jag i alla fall sova, först blir det åtminstonde ett avsnitt av SATC. Imorgon har jag sovmorgon men åker in tidigare, så jag kan arbeta med proojektarbetet och lite sådant.

Blir förhoppningsvis träning också, beror helt på om lillebror är frisk, för annars kommer inte jag kunna ta mig hem, och det känns ju lite dåligt. Hittar annars något annat att göra.

Men nu skaj ag kolla på SATC innan jag somnar, för jag är riktigt trött.
God natt på er sötnosar!
Vad ska ni hitta på imorgon?
pusspuss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Jag har haft massor med strul med bloggen ikväll. Har du också haft det?

2009-01-21 @ 00:10:47
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback