Marcela goes hurtigbulle!

God morgon eller förmiddag borde jag säga! Här är jag pigg och glad, en skön lördag. Lite ont i ryggen har jag tyvärr, men jaa det har jag väl jämt egentligen. Hoppas ni mår bra och att ni sovit gott. Jag känner mig på riktigt gott humör faktiskt, som igår då jag gick runt och log hela tiden.

Jag vaknade tidigt idag, runt halv nio och snoozade lite. Sedan gick jag upp åt frukost och for ned till gymmet. Mitt första gympass på år och dar tror jag det är. Tog det lugnt och gymmade i 30-40 minuter, kan ju inte börja gårt direkt. Så jag har joggat 3 km ungefär, först på löpbandet och sedan i en sådan där.. hum, jag vet inte vad de heter? Nästan som en trappmaskin?

Kändes riktigt skönt att träna och jag är stolt över mig själv. Och nu sitter jag här och ska alldeles strax göra mig iordning. Blir en dag i staden med Mami. Mysigt, så vi ska väl luncha och lite sådant, är sugen på en Latte.

Blev lite för mycket godis igår också, så när jag vaknade imorse så kändes det som om jag var bakis och hade en dagen-efter-smak i munnen. Skitäckligt...! Men tänk er, fan sockret kan påverka oss på nästan samma sätt som alkohol?!

Aja, nu ska jag göra mig iordning för det sista.
Vad ska ni hitta på¨idag?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Så duktig du är :D

starkt jobbat att köpa gymkort och använda det på en gång sådär! Det är starkt :D

2009-01-31 @ 11:55:08
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Hej. Jag vet inte om du fick min förra kommentar. Bloggen har strulat idag. Ikväll ska jag kolla på film och äta lite gott. Vad ska du göra då?

2009-01-31 @ 19:13:07
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback